Ienākt / Reģistrēties Grozs

Garantija un atgriešana

Duni Latvia darbību balsta 4 vērtības, un viena no tām ir kvalitāte. Mēs novērtējam klientu uzticību, tāpēc vēlamies, lai katrs pirkums būtu maza Jūsu sapņa piepildījums. Ikviena prece pirms nonākšanas veikala plauktā tiek rūpīgi pārbaudīta. Mūsu piegādātāji ir ar vairāku desmitgažu pieredzi Eiropas un Skandināvijas tirgū. Pirms jaunas sadarbības uzsākšanas veicam rūpīgu izpēti, lai pārliecinātos, ka mūs, piegādātājus un sadarbības partnerus saista līdzīga izpratne par vērtībām, kvalitāti, atbildību, klientu apkalpošanu un ilgtermiņa sadarbību.

 

Saskaņā ar Latvijas Republikas Ministru kabineta noteikumiem Nr.207 „Noteikumi par distances līgumu”, klientam 14 (četrpadsmit) kalendāro dienu laikā no pirkuma izdarīšanas, kas veikts ar distances līgumu, ir tiesības atteikties no iegādātās preces un atgriezt to pārdevējam, neuzrādot atteikšanās iemeslu.

Aicinām par preces kvalitāti pārliecināties pasūtījuma piegādes/saņemšanas brīdī, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā pēc tās saņemšanas. Ja pasūtījuma iepakojums ir bojāts saņemšanas brīdī, informējiet par to kurjeru vai veikala pārstāvi (ja pasūtījumu izņemat veikalā).

 

Ja prece/-es ir bojāta/-ass, aicinām nekavējoties sazināties ar Duni pārstāvi, lai vienotos par tās/to atgriešanu vai maiņu. Sūdzību un jautājumu, kas saistīti ar piegādāto preču kvalitāti lūdzam zvanīt 20220883 vai rakstīt birojs@tad.lv.

 

Duni Latvia oficiālais pārstāvis SIA “TAD” patur tiesības atteikt preces atgriešanu vai maiņu, ja klients nav saglabājis pirkumu apliecinošus dokumentus, kā arī ja prece ir lietota un/vai bojājums radies lietošanas laikā.

 

Ja prece tiek atgriezta, naudu par samaksāto preci SIA “TAD” pārskaita uz Jūsu norādīto bankas kontu.